Kako je bilo na preteklih Kongresih

6. Kongres podjetnikov Slovenije uspešno zaključil svoje delo

NAJVEČJE DRUŽENJE SLOVENSKIH PODJETNIKOV PRESEGLO PRIČAKOVANJA !

 

Slovenski podjetniki so s številno udeležbo ustvarili energije in optimizma polno vzdušje, uspešno prenašali dobre prakse med seboj in se družili. Slovenski podjetniški prvaki, ki so se prelevili v govorce, so odlično opravili svojo nalogo. Tako odhajamo podjetniki iz Portoroža tudi letos polni zagona in odločeni, da se čez leto ponovno srečamo na 7. Kongresu podjetnikov Slovenije.

Tudi letos smo podelili naslov Slovenski podjetnik leta 2017, ki ga je iz rok cenjenega gosta Kongresa, Predsednika RS g. Boruta Pahorja, prejel lastnik in direktor družinskega podjetja KLS d.o.o iz Ljubnega ob Savinji Mirko Strašek. Poleg njega sta bila za nagrado nominirana še Anton Kisovar (TEHNOS d.o.o. Žalec) in Iztok Stanonik (POLYCOM d.o.o. Poljane nad Škofjo Loko). Predsednik RS je ob tem izpostavil velik pomen podjetništva za razvoj slovenske družbe.

Kongres je pokazal, da slovenski podjetniki potrebujemo druženje, prenos dobrih praks, dobrih in slabih izkušenja in predvsem povezovanje. Vsega tega je bilo na letošnjem kongresu obilo.

Nismo "jamrali", gledali smo naprej in ne nazaj in kongres je izkazal izjemen optimizem in potencial slovenskega podjetništva, podjetnic in podjetnikov. Enotni pa so si bili, da vsem vodilnim v državi naslovimo poseben apel in sporočilo, da naj država vendarle poskrbi za to, da podjetniški duh preplavi Slovenijo, ker je podjetništvo temelj za državo blaginje.

Nepozaben je bil večerni podjetniški žur na plaži hotela Bernardin in after party v lokalu News caffe.

Podjetniki so preživeli dva dni v družbi nekaterih najboljših slovenskih podjetnikov, 35 govorcev je navdušilo, organizirano mreženje je pripeljalo do novih poslov doma in v tujini, iskalo se je rešitve in vsi skupaj smo poskrbeli, da smo se imeli lepo.


4. KONRES PODJETNIKOV SLOVENIJE ( maja 2015)

4. Kongres podjetnikov Slovenije je potekal pod sloganom »Slovenija – dežela podjetnikov in srečnih ljudi«, rdeča nit kongresa pa je bila internacionalizacija in digitalni marketing. Že uvodničar, duša in srce kongresa Miran Lampret,  je  govornike povabil z začetnimi besedami: »Na tem kongresu ne bomo ‘jambrali’ in gledali bomo naprej, ne nazaj.«

                    prenos (15)

Podjetnike, udeležence kongresa je pozdravil tudi Branko Meh, predsednik Obrtno podjetniške zbornice, ki pa seveda ni mogel mimo tega, da opozori na nekatere težave, ki v slovenskem prostoru ovirajo podjetnike.

PANEL 1: VIZIJA SLOVENIJE: Dežela podjetnikov in srečnih ljudi

Povzetek nekaterih misli govorcev v nadaljevanju je pripravila Petra Škarja.

Marjan Batagelj, Postojnska jama d.o.o., Turistična osebnost leta 2011, je v svojem prispevku  »Podjetniki smo vizionarji in realisti« poudaril, da vizija podjetnikov ni nikoli denar. Ko danes pogledamo svojo podjetniško pot, lahko verjetno vsakdo izmed nas reče, da je bil kot mlad malo neumen, da je sploh šel na to pot. Verjetno ste opazili, da PODJETNIKI nismo imeli afer – ker smo upravljali z lastnim kapitalom, z našimi podjetji, ki smo jih gradili od prvega dne do danes. Želim, da podjetniki ostanemo realisti.

Franci Pliberšek, MIK d.o.o., Nagrajenec GZS 2008 je v prispevku z naslovom » Družbeno odgovorno podjetništvo kot del vizije podjetniško razvite Slovenije« poudaril, da moraš delati z užitkom, s srcem in biti ob tem družbeno odgovoren. Seveda pa delaš tudi za denar. Glavni cilj naj bo: dobiti in v podjetje vpeljati ljudi, ki ti sledijo, zaupajo, imajo podobne nazore, vizijo in katerim si vzor. Pravimo, da so mladi danes neodgovorni.  Ključ zadovoljstva so zaposleni. Stalno iščemo talente in spodbujamo enakost ter uravnoteženost timov (zlasti pri spolih). Skrbimo za okolje. Krepimo šport in kulturni duh. Pomagamo pomoči potrebnim. Vse to je DRUŽBENO ODGOVORNO podjetje.

 Ingrid Kuk, FT in Partnerji d.o.o. in GEA College d.d je svoj prispevek naslovila »Prenesimo podjetniško miselnost na mlade  - Konzorcij  za dvig kakovost podjetniškega izobraževanja«. Pri tem je izpostavila, da je prenašanje podjetniškega razmišljanja na mlade izrednega pomena.  Premalo izpostavljamo vzornike – dobre prakse in podjetnike. Podjetnik: zmore, zna, ima pogum, oceni prihodnost. Kdor se nauči teh podjetnih veščin, bo v vsaki službi ali pa kot podjetnik zelo uspešen. Prihodnost pripada PODJETNIM.

Aleš Cantarutti, Državni sekretar, Ministrstvo za gospodarski razvoj  in tehnologijo, je v odgovoru na izziv podjetnikov, kaj vlada lahko stori za podjetnike, da bo okolje zanje prijaznejše, predstavil prioritetne ukrepe vlade s tega področja. Obrazložil je nekatere ukrepe za pomoč MSP pri internacionalizaciji in nam vsem vlil malce upanja, da se nam le obetajo boljši časi.

PANEL 2: INTERNACIONALIZACIJA SLOVENSKIH PODJETIJ -  Primeri dobre prakse slovenskih podjetniških prvakov


11347936 10205634437373016 1092849618 o1

Dušan Olaj, Duol d.o.o., Podjetnik leta 2013 je v svojem prispevku odgovarjal na vprašanje« Kako spremeniti sebe, podjetje in njegovo kulturo za uspešno internacionalizacijo in deverzifikacijo trgov malega podjetja?« Če imaš ponudbo za dober posel, jo brez oklevanja sprejmi. Tudi če še nimaš rešitve, kako to izvesti – to boš že našel. »Volka noga krmijo.« – kovček v roke in po svetu. Ne čakaj, da bodo drugi prišli do tebe. Posel je kot šahovska igra. Spoštuj nasprotnika. Vedno si postavljaj vprašanje ZAKAJ je storil to potezo. Ne moreš zmagati v prvi potezi. Včasih mora tudi nasprotnik narediti kakšno potezo, da lahko potem ti zmagaš. .

                            

Polna energije se je Tanja Skaza, Plastika Skaza d.o.o., Zlata gazela 2014 lotila teme »Kadrovanje srednjega menedžmenta - kompetence in pooblastila«. Njen osnovni pristop do zaposlenih - Razmišljaj, kje on potrebuje tvojo pomoč. Najdi njihovo napako in jim ponudi rešitev. Za uspeh je pomembno: jasna vizija + dobra ekipa + pravi kader + odlična zgodba + lastna blagovna znamka. Najpomembnejše vprašanje, ki si ga zastavi, je: ZAKAJ to delaš? Kaj je tvoj ZAKAJ? (Priporoča literaturo Simona Sineka.) Imeti službo, ki jo obožuješ, je PRAVICA, ne privilegij. Imejte svoje idole, imejte svoje coache.   
11286812 10205634479614072 156439358 o 

Podjetnik leta 2014 Otmar Zorn, Iskrazaščita d.o.o., je postavil trditev: « Na trgu nekaj pomeniš, ko te konkurenca želi kupiti.« Kako uspeti? Ja več je treba delati. Večina ljudi obupa po 3, 4 ali petih poizkusih. Statistika kaže, da 80% poslov nastane po 8 – 12 obiskih potencialnega kupca / poslovnega partnerja. Vztrajajte! Slovenci smo dobri v razvoju, dobri inženirji, smo prilagodljivi, smo hitri. UPAJ SI!


Vsako leto na kongresu izberemo eno,  za slovenske podjetnike perspektivno tuje tržišče in leto je bil to KAZAHSTAN. Gost iz Kazahstana Fedor Konstantinov, podjetnik in predsednik Kazahstansko-Slovenskega poslovnega kluba iz Almatya je predstavil « Možnosti pomoči pri vstopu na kazahstanski trg.«. Tudi sicer so podjetniki imeli z njim in drugimi predstavniki Kazahstansko Slovenskega poslovnega kluba klepetati, dobivati informacije in se dogovarjati za konkretne posle oba dneva kongresa.

 

Jedro  PANELa 3:  ORANŽNA NIT KONGRESA - DIGITALNI MARKETING je bilo, ko se je  neposredno iz BOSTONA v ZDA preko digitalne konference oglasil slovenski podjetnik digitalnih presežkov Miha Mikek, CELTRA,Inc., Managerski izziv 2013. Da je  znanilec novih modelov vodenja in financiranja podjetij je dokazal v pol urnem prispevku z pomenljivim naslovom »Najnovejši trendi digitalnega marketinga v svetu. Kako jih vpeljati v prakso slovenskih podjetij?«. Prepričal nas je, da je prihodnost  v digitalnem oglaševanju na mobilnikih in v videih. Tu je še ogromen potencial …

V PANEL-u  4: KAKO DO INTERNACIONALIZACIJE PODJETJA? Je bila Okrogla miza Kako sestavljati ekipo za globalno podjetje? Moderator dr.Jernej Pintar je k omizju povabil dva izjemna podjetnika. Prvi je bil Sandi Češko, Studio Moderna; Nagrada za izjemne dosežke v gospodarstvu 2008, drugi pa Tone Stanovnik, Špica International d.o.o., Nagrada za izjemne dosežke v gospodarstvu 2009.  Natrosila sta celo vrsto zanimivih misli. 


prenos (16)

Tone Stanovnik je rekel da se zavedajmo se prednosti, ki jih imamo Slovenci: Rojeni smo na prelomnici med Vzhodom in Zahodom. Zadnjih 100 let smo podvrženi stalnim spremembam – torej smo jih vajeni in se jim znamo hitro prilagajati. Smo majhni in tako hitri ter prilagodljivi. Kdaj se širiti v tujino? Mi smo začeli izvažati v tujino še preden smo imeli pravi produkt. Ne čakaj. V ljudeh iščem tisto žilico, da živijo na robu, »out of their comfort zone«. Najboljše ljudi daj na frontno linijo v tujino. Ne »šparaj« jih doma. Naredi prvi korak. In potem naslednjega … ko to dolgo ponavljaš, postane rutina.Na začetku vodi bolj vojaško, naj ne bo preveč demokracije. Kasneje začni spreminjati predvsem sebe – osebnostno rasti, se izboljšuj, stalno. Rezultati podjetja bodo sledili temu.

Sandi Češko pa poudaril, da stalno poslušamo stereotipe, kako moraš imeti vizijo in vse ostalo. Jaz nisem imel velike vizije, niti nismo bili pripravljeni za prodor v tujino. Sem se pa vedno hitro učil. Ko izgubiš – analiziraj, najdi napako in potem PRIZNAJ napako. Danes ne obstaja nobenih receptov za nič. Zato je glavno vprašanje, kdo se se pripravljen hitro učiti in prilagajati. To je naša prednost. Investiraj v talente, v IT in v inovacije. Najpomembnejša atributa, ki ju iščem v ljudeh – da ima močno željo, da hoče nekaj narediti + pripadnost. Kamorkoli grem, iščem nove kadre. Opazujte, kdo vas je pri svoji storitvi impresioniral, tudi natakar, prodajalec, kdorkoli – pripelji ta kader k sebi! Delo mora biti HOBI, ne SLUŽBA. Kaj je moj ZAKAJ? … Morda poenostavljeno: »It’s never enough.« Vedeti moraš, kaj hočeš in ali si sposoben to izpeljati. Potem to izpelji in stoj za tem. Pozabi na jaz, jaz, jaz.  Ne spusti vajeti podjetja nekomu, ker ima dober CV. Danes se moraš stalno spreminjati, biti hiter in stalno prilagodljiv – to zna najbolj podjetnik. Ne profi manager. Najpomembnejša znanja, vedenja? Ne predpostavljaj prihodnost po preteklih izkušnjah. Stalno se sprašuj ZAKAJ – danes nobena stvar ni logična in samoumevna. Ljudi ne moreš spreminjati. Moraš jih pa znati umestiti na pravo mesto, kjer so dobri. To je naša naloga – najti talent v ljudeh.  Vse informacije, ki jih potrebuješ, obstajajo, danes so vse na dosegu roke, le poišči jih. Vsako stvar morate znati razložiti z ZDRAVO KMEČKO LOGIKO. Enostavno. Tako, da vsakdo razume.


      11229589 10205634527855278 307102409 o

Po končanem strokovnem delu je pred večerjo in druženjem za izjemen glazbeni priboljšek poskrbel odlični  pevec in pianist Sašo Gačnik-Svarogov ( sicer tudi član Šank Rock).

Večer pa se je prevesil v VEČERNI PODJETNIŠKI NETWORKING, VEČERJO IN DRUŽENJE. Organizirano mreženje udeležencev ter večerno druženje podjetnikov ob večerji in kozarčku vina se je zavleklo pozno v noč, za nekatere4 kar v jutro. Zvečer so bile izpeljana tudi 3 »Povezovalna izvozna debatna omizja«. Eno je bilo namenjeno izvoznikom v Kazahstan, drugo v Saudsko Arabijo in tretje v Nemčijo.

DRUGI DAN KONGRESA

prenos (17)

V jutranjem PANEL 5: GRADNIKI SODOBNEGA POSLOVNEGA MODELA ZA INTERNACIONALIZACIJO so uspešni podjetniki podajali svoje izkušnje pri graditvi modernih poslovnih modelov.

Podjetnica dr.Amadeja Dobovišek, Publi Una d.o.o., Feniks 2005 je predstavila pasti in značilnosti nove tržne paradigme globalnega sveta. Smo jo dojeli? Smo nanjo pripravljeni? Poudarila je, da nas le razumevanje nove tržne paradigme lahko popelje v uspešno internacionalizacijo.

Neverjetno retorični in v nasvetih direkten nominiranec za podjetnika leta 2014  dr.Mark Pleško, je predstavil primer iz prakse podjetja Cosylab d.o.o., kako so v 3 letih ustanovili podružnice v Japonski, Kitajski, Koreji, ZDA, Švedski in Švici, ki ustvarijo preko 50% našega prihodka. Pri tem je opozoril na nekatere pasti poslovnih okolij v teh državah.

Kot vsakič, je tudi tokrat navdušil podjetnik leta 2005 Japec Jakopin, J & J Design. Kriza je močno udarila svetovno branžo luksuznih plovil in to je na lastni koži pošteno skusil tudi Jakopin. Za naslov svojega prispevka je izbral kar star Hipokratov izrek: Pot navzgor in navzdol je ena in ista. Podjetje ti lahko propade, nihče pa podjetniku ne more vzeti znanja, sposobnosti, inovativnosti ter sanj. To mora podjetniku po padcih pomeniti temelj, na katerem gradi naprej, na novo, še bolj smelo, še z več izkušnjami…

Globalna podjetnika dr.Jure Knez in Andrej Orožen, Dewesoft d.o.o., ki je bila zlata gazela 2012 sta družno predstavila primer dobre prakse prenove ustroja podjetja Dewesoft d.o.o. Pri tem sta nakazala konture projekta, ki so ga izpeljali v zadnjem letu in s katerim so  premaknili zaposlene s "strani stroškov" na prihodkovno stran. Pri tem pa nista pozabila poudariti, da sta idejo za to prenovo dobila na lanskem kongresu, ko je potrebne spremembe v tej smeri predstavil dr. Mark Pleško, ki je bil govorec tudi na letošnjem kongresu. Rezultate projekta sta obljubila predstaviti na naslednjem kongresu. Še bo zanimivo tudi naslednje leto…

V odmoru je bil organiziran »Knjižni kotiček podjetnice Petre Škarja" . Petra je velikodušno udeležencem kongresa podarila 40 izvodov svoje nove knjige »Ameriški milijonarji so spregovorili.«  V knjižnem kotičku so lahko spregovorili z avtorico in ji dali knjigo tudi v podpis.

Sledil je PANEL 6: PASTI DRUŽINSKEGA PODJETNIŠTVA.

Jedro panela je bila okrogla miza na temo »Prenos družinskega podjetja na naslednike«. Pronicljiva moderatorka okrogle mize je bila urednica Prave ideje Edita Cetinski Malnar. Udeleženci so bili predstavniki dveh uspešnih družinskih podjetij. Oče Bojan Črtalič in hči Mojca Črtalič Andolšek iz podjetja FerroČrtalič d.o.o. iz Dolenjskih Toplic, ter Štefan Pavlinjek iz podjetja ROTO. Predstavili so vsak svoje izkušnje obeh uspešnih prenosov podjetij  na naslednje genaracije. V obeh podjetjih so »na podjetniški fronti« kar celotne številčne družine. Čeprav smo lahko razbrali, da sta bila pristopa precej različna, pa sta oba pristopa pripeljala do uspešnega cilja prenosa vodenja podjetij na mlajše družinske člane. Pa vendarle lahko ugotovimo, da so čeri družinskih podjetij ostre in le dolgoletni in skrbno izpeljani prenosi so lahko v zadovoljstvo obeh generacij in podporo uspešnemu poslovanju.         

Zadnji panel je bil PANEL 7:  INOVIRANJE POSLOVNIH MODELOV ZA NOVE PREBOJE.

Prejemnik lanskoletne  Nagrade nemškega gospodarstva, podjetnik Damjan Širca, iz malega podjetja Epilog d.o.o.je poskušal utemeljiti in prikazati svoj primer iz prakse, kako lahko malo podjetje vstopi med dobavitelje multinacionalke. Epilog večino prihodkov ustvari na tujih trgih multinacionalk, največ v Nemčiji in Švici. Zanimiva je bila njegova teorija vstopa v multinacionalke na način neke vrste »trojanskega konja«.

Mlada podjetnica leta 2013 Kristina Kočet Hudrap iz podjetja  TikoPro d.o.o. pa je predstavila, kako so lahko Evropska sredstva kot vir financiranja razvoja MSP. Evropska unija ni “money tree”, če pa svoje prijavljene projekte usmerimo v doseganje ciljev, ki so si jih zastavili v Bruslju, pa lahko izdatno financiramo razvoj svojih podjetij.

Zadnji  govorec je bil italijanski gost Kongresa Adriano Ruchini,  Ambassador of Excellence EVP. Predstavil je najnovejše trende in dogajanja na področju večne teme kakovosti in sicer  Model poslovne odličnosti - poslovno orodje za vzpostavljanje ravnovesja med pričakovanji kupcev, zaposlenih in lastnikov. Predvsem je apeliral na zadnji svetovni trend pri tem, to je izmenjavo in sodelovanje med podjetji na področju kakovosti.

Zaključne minute 4. Kongresa podjetnikov Slovenije pa so bile namenjene razpravi udeležencev ter sklepnim zaključkom kongresa.

prenos (18)

3. Kongresa podjetnikov Slovenije( maja 2014)



3. Kongres podjetnikov Slovenije, na katerem se je zbralo skoraj 300 slovenskh podjetnikov je  bil 31. maja in 1. junija 2013 ( petek popoldan in sobota dopoldan). Koncept dogodka  je ostal isti – podjetniki predavajo svoje izkušnje in dobre prakse drugim podjetnikom, del je bil namenjen bolj strokovnim temam sam uvod kongresa pa je bil namenjen sporočilom politiki v smislu predlogov in zahtev vladi, da se končno le ustvari podjetništvu prijaznejše okolje.

Govorci so bili eminentni izkušeni pa tudi mladi podjetniki, ki se večinoma lahko ponašajo tudi z zvenečimi takimi in drugačnimi prestižnimi podjetniškimi »nazivi«. Med njimi podjetniki leta , obrtniki leta, nagrajenci GZS, Managerski izzivi, Zlate niti, Najpodjetniške ideje, mladi podjetniki leta, pionirji podjetništva, ...).
  IMG 0861 IMG 0860 IMG 0827 Kongres 2014 53

2. Kongres podjetnikov Slovenije(maja 2013)

Če je bil prvi kongres uspešen in sorazmerno dobro obiskan, je bil drugi še boljši in udeleženci niso skoparili z pohvalami… To nam največ pomeni…

Sporočila 2. Kongresa podjetnikov Slovenije so bila usmerjena v naslednje:
• Podjetniki sebi: Internacionalizirajmo svoja podjetja v vse smeri sveta
• Novim in mladim podjetnikom: Izmenjujmo izkušnje in dobre prakse ter si pomagajmo na podjetniški poti
• Vladi: Spoznajte končno pomen slovenskih malih in srednjih podjetij in ustvarimo zanje prijazno okolje

Referati govorcev ter teme okroglih miz so bile usmerjene predvsem v Internacionalizacijo v vse smeri sveta, inovativne poslovne modele, inovativnost sploh, dizajn ter splet in sodobne IKT v podporo poslovanju.

IMG 0870 IMG 0883 IMG 0842 IMG 5564


Poleg strokovnega dela, kjer so dominirali podjetniki govorci, ki so svoje izkušnje, strokovno znanje in razmišljanja delili z udeleženci, je bilo prijetno in družabno tudi zvečer, ko je bila najprej večerja, v nadaljevanju druženje in mreženje, končali pa smo več ali manj vsi v poznih urah v Papriki...

IMG 2057 IMG 2055 IMG 2061 IMG 2056

1. Kongres podjetnikov Slovenije (maja 2012)


1. Kongres podjetnikov Slovenije je bil uspešno izveden v času 1. in 2. junija 2012 v Portorožu


Dobra udeležba skoraj 200 podjetnikov je potrdila želje in načrte organizatorjev, da je tovrstni dogodek za slovensko podjetništvo potreben. Zadovoljni udeleženci pa so izpolnili svoja pričakovanja, ki so jih od kongresa pričakovali.

Izjemno strokovni, zanimivi in aktualni nastopi 20  podjetniških prvakov, ki so doživeli  med kolegi podjetniki veliko odobravanja in pohval, so navduševali eden za drugim...

Skoraj celo popoldne je bi z nami tudi Minister Radovan Žerjav...

Zvečer nam je neponovljivo inovacijsko vzdušje pripravil  in svoje izkušnje  z nami delil ter ponujal svoje izume  Peter Florjančič, starosta slovenske inovativnosti. Spregovoril nam je o tem kako je bilo inovacijo spraviti na trg leta 1943 in kako  70 let pozneje v 2012?   To oboje  je uspelo namreč Petru Florjančiču...

Drugi dan kongresa dopoldne nam je vizionarski pogled na svet v katerem smo  in bomo v bodoče razvijali svoje podjetniške ideje ter programe razkril Jožek Gruškovnjak, direktor Cisco Internet Business Solutions Group . Njegovo predavanje je imelo naslov: "Prihodnost bo drugačna..." ... ja vsi smo se res prepričali, da bo prihodnost drugačna...

Dve okrogli mizi sta popestrili razmišljanja podjetnikov.
 
Prva  okrogla miza : Male revolucije v tržnih nišah lesarstva, ki jo je svojevrstno in enkratno moderiral  Peter Frankl iz  Financ ( ki so tudi medijski sponzor Kongresa )  je pri klepetu združila Marka Lukiča (Lumar, Zlata gazela 2009),  Iztoka Špana ( Tajfun, Managerski izziv 2011, Rating leta 2011) ter Iztoka Bizjaka ( Gonzaga, Nagrajenec GZS 2008).

Druga okrogla miza pa je bila  namenjena razmišljanju o naših podjetniških izzivih prihodnosti in je bila naslovljena: Kako naprej v nove izzive podjetništva in globalizacije?  Moderator  je bila  Marta Turk ( Pionir podjetništva 1999)  na okrogli mizi  pa so sodelovali: Mirko Strašek ( KLS Ljubno, Zlata gazela 2011), Jerneja Kamnikar ( Vivo catering, Zlata nit 2011,201 in 2009), Uroš Merc ( Bisol, Podjetnik leta 2009), Klemen Španinger ( Dia Genomi, Start up leta 2011) in Japec Jakopin ( Seaway, Podjetnik leta 2005).


In kako najprej?



Kongres podjetnikov Slovenije (KPS)  postaja  stalna  "oblika in mesto"  za druženje, mreženje, poslovno in strokovno srečevanje podjetnikov, izobraževanje ter sprejemanje skupnih podjetniških stališč, do vprašanj podjetniškega in sploh poslovnega okolja.

Že na  prvem kongresu smo podjetniki oblikovali smernice in konkretne usmeritve bodočega kontinuiranega delovanja Kongresa podjetnikov Slovenije, kot stalne oblike mreženja, druženja in izobraževanja podjetnikov.

Osrednji dogodek  delovanja bo vsakoletni Kongres, ki  se bo odvijal enkrat letno (  predvidoma koncem maja ).

Med letom pa se bodo odvijali pokongresni dogodki namenjeni izobraževanju, izmenjavi dobrih podjetniških praks, mreženju in konfrontiranju podjetnikov z vlado.delovanju podjetnikov.

Kongres podjetnikov Slovenije  bo deloval v obliki raznih družabnih, poslovnih, strokovnih in izobraževalnih srečanj preko celega leta.

KPS bo ob zaključku vsakega letnega Kongresa sprejel ustrezna stališča, sporočila in zaključke kongresa.

“Strokovna nit kongresa: DIGITALIZACIJA PODJETJA, VODENJE IN INTERNACIONALIZACIJA”